If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Когато си купувам кола я проверявам обстойно за удари, кит и нова боя.
Когато видя, че нещо липсва обръщам допълнително внимание.
Разбира се, че като няма надписи не означава непременно, че е удряна.
Не знам защо преекспонирате нещата в двете крайности.
Удар и козметично боядисване са различни неща.
Никога не бих си купил удряна кола, дори да е най- прекрасната на света.
Когато си купувам кола я проверявам обстойно за удари, кит и нова боя.
Когато видя, че нещо липсва обръщам допълнително внимание.
Разбира се, че като няма надписи не означава непременно, че е удряна.
Не знам защо преекспонирате нещата в двете крайности.
Удар и козметично боядисване са различни неща.
Никога не бих си купил удряна кола, дори да е най- прекрасната на света.
Да, разбира се, не искам да преекспонирам, но така прозвуча. Просто са ми много смешни тези типично за всеки дървен философ методи на избор на кола, които искат 15-годшина кола за възможно най-малко пари и да е топ-топ. Не казвам, че ти си такъв, не те познавам, споделям просто.
Иначе без да се заяждам как ги проверявате тези коли за удари? Защото, ако колата не е на няколко години, за да я провериш в представителството, нямаш човек в застрахователната компания, в която е застрахована, за да видиш история на каско (ако има каско изобщо) дирята става доста трудна за хващане.
Аз не съм бояджия или тенекеджия, но работя в автокомплекс, в чието бояджийно идват коли с малки до средни удари, които с подмяна на ударените детайли с нови повярвай ми накрая може да я гледаш на крика днеска и нощеска и няма да познаеш дали е имало нещо.
Но да не задълбочаваме, мисълта ми беше, че за коли на тия години и на тия цени, ок не взимайте първата, но не се вталясвайте, нещата са до голяма степен на късмет.
Вече за по-скъпи коли съм съгласен...
Вие сериозно ли три страници обсъждате, че ако надписите на задния капак ги няма, то колата е блъскана Лично на мен повече ми харесва задния капак да е чист и без никакви лепенки/надписи и тем подобни простотии.
Когато си купувам кола я проверявам обстойно за удари, кит и нова боя.
Когато видя, че нещо липсва обръщам допълнително внимание.
Разбира се, че като няма надписи не означава непременно, че е удряна.
Не знам защо преекспонирате нещата в двете крайности.
Удар и козметично боядисване са различни неща.
Никога не бих си купил удряна кола, дори да е най- прекрасната на света.
Кой знае, колко пъти ти е удряна колата ама си мислиш, че не е
Даже отговор не може да измислиш . Чичовото.
Какъв ти е проблема? Това на снимката твоите нокти ли са IT, жена ли си?
Гледай си живота и не се заяждай с мен! Иди се разходи някъде.
Даже отговор не може да измислиш . Чичовото.
Какъв ти е проблема? Това на снимката твоите нокти ли са IT, жена ли си?
Гледай си живота и не се заяждай с мен! Иди се разходи някъде.
Чиче, виждал ли си как паркират в Италия? По слух ... Аре по другия тротоар, а!
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Ти пък за какво се бориш? И ти ли си лакираш ноктите? Обичам отворени като вас да стоят пред мен и да ми заекват.
Това, дето си го лакирам, не го показвам! ... По принцип заеквам само пред жена ми ... така, че ако имаш големи цици и сочен задник - ще заеквам!
Пак питам - в Италия паркират по слух, трябва ли всички коли да са със надписи отзад?
Comment